درباره ي شركت GTA وخدمات ارائه شده ي اين شركت در زمينه ي گردشگري
نوشته شده توسط : حسین کناره

درباره ي شركت GTA وخدمات ارائه شده ي اين شركت در زمينه ي گردشگري

شركت Gullivers Travel Associates) GTA) در سال 1975 در لندن تاسيس شد. GTA در زمينه ي رزرواسيون آنلاين هتل ها براي مسافرت و گردشگري از شركت هاي پيشتاز و عمده در دنياست. خدمات اين شركت بر اساس منابع غني و بروز آنلاين آن ارائه مي شوند و همچنين امكان انتخاب قيمت هاي مناسب را در اختيار مشتري مي گذارد.
سيستم رزرواسيون آنلاين GTA و امكانات آنلاين آن به طور كامل صنعت گردشگري را در زمينه ي تجاري دچار تغيير كرده است. اين سيستم صنعت گردشگري را از يك سيستم رزروي به يك سازمان كه مستقيماَ خدمات خود را به فروش مي رساند تبديل كرده است.
منبع داده هاي سيستم GTA داراي بيش از 20000 مورد است كه منبع بسيار غني براي سيستم هاي رزرواسيون آنلاين حساب مي شود. اين منبع داده به وسيله ي كاركنان GTA گرداوري شده است، و پايه ي اين اطلاعات هم گزارشات همراه با جزييات واقعي از محل هاي اقامت و همچنين امكانات محل مورد نظر است. اكثر هتل ها عكس هايي از داخل فضاي هتل، اتاق هايشان و همچنين نماي بيروني را در اختيارتان مي گذارند. در نتيجه مشتري مي تواند تصور ديداري درستي از مكاني كه قصد سفر به آنجا را دارد داشته باشد. و هتل هايي كه در شهرهاي بزرگ توريستي دنيا قرار دارند نقشه هايي در اختيار دارند كه مكان و محله ي هتل را به همراه امكانات و جزيياتش نشان مي دهند.
در اين جا اشاره اي كلي به امكانات اين سيستم مي شود:
1- امكانات در همه ي روزهاي سال و 24 ساعت شبانه روز در اختيار شما قرار مي گيرد.
2- دسترسي به بيش از 20000 مورد مختلف در تمام دنيا.
3- قيمت هاي با رقابت بالا، كه به مشتري بهترين حق انتخاب را از ميان آنها مي دهد.
4- كاركردن با اين سيستم آسان است.
5- رزرواسيون آنلاين فوري و داشتن قابليت تاييد سريع.
6- در اختيار داشتن عكس هاي متعدّد از هتل ها.
7- در اختيار داشتن گزارش هاي مستقل از خدمات هر هتل.
8- در اختيار داشتن نقشه هاي به روز از شهرها.
قسمت عمده اي از موفقيتGTA به خاطر امكانات ارتباطات بسيار قوي است. سرمايه گذاريِ مداوم در زمينه ي فناوري اطلاعات (IT) جز اولويت هاي اصلي شركت در طول سال هاي متوالي بوده است. تا اين لحظه ميليون ها دلار صرف طراحي و گسترش دادن سيستم بي همتاي GTA شده است. همچنين مبالغ بسيار زيادي صرف وصل كردن دفاتر شركت و سيستم هاي عظيم سخت افزاري از طريق اينترنت شده است.
بخش فناوري اطلاعات GTA شامل گسترش دهندگان برنامه ها، تحليلگران فني، متخصصين شبكه و بخش پشتيباني نرم افزار است. اين شركت از شبكه ي اينترنت داخلي (اينترانت) براي كاركنان خود استفاده مي كند. به وسيله ي اينترانت كاركنان مي توانند به اپليكيشن هاي اداري و عمليّاتي در تمامي دفاتر شركت در دنيا دسترسي داشته باشند.
در اوايل سال 2011 ميلادي شركت سوئيسي معروف در زمينه ي گردشگري به نام Kuoni با ارائه ي پيشنهاد 720 ميليون دلاري قسمتي از شركت GTA را خريداري كرد. اكنون سفر هاي گروهي GTA با نام Kuoni فعاليت مي كند. اما در بخش رزرواسيون هتل همچنان GTA با آژانس هاي مسافرتي همكاري مي كند.
شركت GTA بيش از 20 سال است كه با آژانس هاي مسافرتي ايراني در زمينه ي برگزاري تورهاي گروهي و رزرواسيون هتل هاي تك همكاري ميكند. شركتGTA در حال حاضر با آژانس هاي مسافرتي همچون آژانس مسافرتي ققنوس، آژانس مسافرتي پَرين و شركت هواپيمايي الي گشت و ... به صورت مستقيم همكاري مي كند.





:: برچسب‌ها: خدمات گردشگری , گردشگری , وب سرویس , وب سرویس پرواز , وب سرویس های پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: